ARKs logo som også er link til forsiden

Inriggerkursus

For at ro inrigger skal du gennemgå et instruktionsforløb, hvor du lærer det mest grundlæggende om båden og om roteknik.

Et kursus består af 8-10 ture i inrigger sammen med ARKs instruktører. Kurset finder sted i Københavns Havn.  Du skal regne med at kunne ro 1-2 gange om ugen, i den periode hvor du er under instruktion. Når du har gennemgået kurset, blevet vurderet sikker og dermed er frigivet roer, kan du sammen med en af ARKs styrmænd gå på vandet så ofte du vil.

Læs mere om inriggeren

Det sociale er en vigtig del af ARK og derfor også en vigtig del af instruktionen, så sæt god tid af til kagespisning, grillaftener og fest.

Er du interesseret i at blive medlem

Udfyld vores optagelsesansøgning, hvis du er nybegynder og vil på instruktionshold i inrigger.

Udfyld optagelsesansøgning

Optagelsesforløb

I foråret afholder vi informationsmøder for nye medlemmer. Hvis du ønsker at blive optaget på et begynder kursus, hvad enten det er i inrigger eller kajak, er det en god ide at komme til et af møderne. Her bliver du præsenteret for klubben, får en rundvisning og hører hvordan instruktionsforløbet foregår. Du kan se datoer for informationsmøderne under fanen optagelse og på klubbens facebookside, når de er planlagt. Kort tid efter møderne er der deadline for indlevering af optagelsesansøgninger. Når deadline er passeret gennemgår vi ansøgningerne og giver besked omkring optag.

Se vores kontingentsatser her