ARKs logo som også er link til forsiden

Optagelsesansøgning

Hvert år har vi flere der gerne vil lære at ro i ARK end vi har ressourcer til at instruere. Derfor skal du udfylde denne her ansøgning, hvis du gerne vil på et af instruktionskurser.

Når vi har valgt hvem der slipper igennem nåleøjet, giver vi alle besked, både dem vi har mulighed for at instruere og dem der desværre ikke blev plads til.

Det er vigtigt, at du kan prioritere instruktionsforløbet og det sociale samvær mens instruktionen står på. Instruktionen er et intenst forløb og det er derfor også vigtigt at du ikke har længere pauser i instruktionsforløbet pga. ferier med videre.

Instruktionsforløbet for inrigger starter i begyndelsen af april, instruktionsforløbet for kajak starter omkring 1. maj og begge slutter typisk medio juni.

For mere information om klubben og Instruktionsforløb, er du meget velkommen til et af vores Informationsmøder. Her er der rig mulighed for at danne sig et indtryk af klubben og stille konkrete spørgsmål inden ansøgning.

Informationsmøderne finder sted i klubben tirsdag den 2/4 og torsdag den 4/4, kl. 18:00. Tilmeld dig gerne på vores facebook gruppe eller bare kom!

Ansøgningsfrist for kommende sæson er 14. april.

Er du allerede frigivet?

Hvis du allerede kan ro og er frigivet fra en anden klub kan du ansøge om direkte indmeldelse.

Ansøg som frigivet i inrigger/sculler.
Ansøg som frigivet i kajak.

Børne & ungdomsroere

Se siderne om ungdomsroning og børneroning.

Hvis du gerne vil vide hvordan vi behandler dine data kan du se vores privatlivspolitik her.

Navn *
Vej *
Postnr. *
By *

Kommune *

Mobil
Fødselsdato*
/ -
Beskæftigelse *
Køn *
Hvad vil du gerne instrueres i *:
Derfor vil jeg gerne lære at ro *
Derfor vil jeg gerne ro i ARK *
Det kan jeg, som medlem, tilbyde klubben *

Hvis du bliver medlem, vil det du skriver her være synligt for andre medlemmer, så det er lettere at finde de rigtige folk til udvalg, bådreperation m.m.
Mit forhold til sport er *
Hvor hørte du første gang om ARK *